تجهیزات فیزیوتراپی کارنیک - لیزر

درمان با لیزر پرتوان به عنوان یکی از تجهیزات متداول کلینک‌های فیزیوتراپی می­‌تواند باعث افزایش جریان خون، کاهش التهاب، کاهش درد، تسریع بهبودی شود. همچنین در آسیب‌­های حاد و مزمن مانند کمردرد، گردن درد، درد مفاصل، پارگی دیسک، کشیدگی عضلات و یا پیچ خوردگی­‌های مچ پا  و … روند درمان را سرعت می‌بخشد.

تجهیزات فیزیوتراپی کارنیک - تکار

در سالیان اخیر استقبال از تجهیزات با جریان RF در بخش درمان رشد چشم گیری داشته  است. این دستگاه با ایجاد گرمای عمقی در بافت، باعث آزادسازی عضلات و کاهش درد شده و همچنین تاثیر زیادی در ترمیم بافت دارد. تکارتراپی در بهبود پارگی بافت ها و کاهش دردهای عضلانی نتایج بسیار موثری دارد.

تجهیزات فیزیوتراپی کارنیک - شاک ویو دوم

این دستگاه با وارد کردن ضربه در ناحیه آسیب دیده پارگی‌های میکروسکوپی ایجاد کرده و از این طریق باعث افزایش جریان خون‌ در محل و درنتیجه ترمیم و تحریک بازسازی سلولی و نیز تسریع در بهبودی دردهای اسکلتی‌عضلانی می‌شود.

شاک ویو تراپی نسبت به سایر روش‌های درمانی متداول اثرات درمانی بهتری دارد و نتایج درمانی آن ماندگار‌تر است. منبع

تجهیزات - فیزیوتراپی کارنیک - نجمه نظری

مگنت‌تراپی یا مغناطیس درمانی یکی از روش‌های درمانی در فیزیوتراپی می‌باشد که با افزایش متابولیسم سلول و گردش خون در ناحیه موجب تسریع روند بهبودی بدن و ترمیم آسیب‌ها می‌شود.

این دستگاه با تاثیر بر بافت‌های آسیب‌دیده مانند عضلات، تاندون‌ها، اعصاب و به ویژه مفاصل و استخوان‌ها، به فرآیند بهبودی و کاهش دوره آسیب کمک زیادی می‌کند. این تکنیک تاثیر بسیاری در کاهش دردهای ستون فقرات و زانو دارد.

فیزیوتراپی کارنیک - نجمه نظری - تهران میدان ولیعصر و بلوار کشاورز

الکتروآکوپانکچر

این دستگاه یک شکل اصلاح شده از طب سنتی چینی است. در آن سوزن‌­ها به طور سطحی وارد برخی از قسمت‌های بدن می­‌شوند، سپس الکترودهای دستگاه الکترواکوپانکچر به این سوزن­‌ها متصل شده و این تحریک الکتریکی منجر به تسکین دردهای سیستم اسکلتی­‌عضلانی می‌شود. منبع

فیزیوتراپی کارنیک - نجمه نظری - تهران میدان ولیعصر و بلوار کشاورز

ترکشن دیجیتال

تراکشن یا کشش ستون فقرات یک روش درمانی است. این دستگاه باعث تسکین فشار اضافی بر ستون فقرات می‌گردد. کشش ایجاد‌ شده در ستون فقرات، فشار وارد شده بر روی دیسک‌ها را کاهش داده و عضلات ناحیه را ریلکس می‌کند.از این تراکشن در موارد متعددی از قبیل کشش ستون فقرات برای درمان فتق دیسک، درد عصب سیاتیک، بیماری‌هاى دژنراتیو دیسک، گیر افتادگی اعصاب و بسیاری دیگر از مسائل مربوط به کمر و گردن استفاده می‌شود.

وازوترین - فیزیوتراپی کارنیک

وازوترین

وازوترین یا کامپرشن تراپی یکی از روش­ های درمانی پرکاربرد در کلینیک فیزیوتراپی است. این دستگاه به کاهش تورم بافت­های بدن کمک می­‌کند. در طی درمان با وازوترین یک پوشش الاستیک در اطراف عضو مورد نظر قرار می‌گیرد و اندام تحت فشار تدریجی قرار می گیرد، به‌طوری که حسی مانند ماساژ به بیمار القا می‌­شود.  افزایش حرکت جریان خون و لنف سبب کاهش تورم، بهبود توانایی حرکتی و تسکین دردهای عضلانی می‌­شود.

بیو فیدبک، روشی است که به شما یاد می دهد چگونه برخی از عملکردهای بدن مانند ضربان قلب خود را کنترل کنید. در طول بیوفیدبک ، شما به گیرنده های الکتریکی متصل هستید که کمک می کنند تا اطلاعات مربوط به بدن خود را دریافت کنید. این بازخورد به شما کمک می‌کند تا تغییرات ظریف در بدن خود برای رسیدن به نتایجی که می‌خواهید را ایجاد کنید.(مثل شل کردن عضلات جهت کاهش درد)