فیزیوتراپی عمومی

نویسنده مطلب: نجمه نظری

تیم فیزیوتراپیست های کارآمد ما، در ارزیابی و تشخیص دقیق صدمات و درد شما متخصص هستند. درمان مشکلات شما از بافت نرم مانند عضلات ، تاندون ها و رباط ها تا استخوان ها و مفاصل با استفاده از بهترین تکنیک های درمانی متناسب با استاندارد های روز دنیا انجام می شود. ما استراتژی های مدیریتی را در اختیار شما قرار می دهیم و به شما کمک می کنیم سریعتر به فعالیت های بدون درد بازگردید. این به نوبه خود می تواند باعث بهبود آمادگی جسمانی شما شود ، از عود مجدد آسیب در آینده جلوگیری کند و یا به شما برای رسیدن به یک هدف مشخص کمک کند.

•هدف ما در کلینیک فیزیوتراپی کارنیک، ارائه خدمات توان بخشی عالی در محیطی مدرن ، تمیز ، ایمن و دوستانه است. •ما در تمامی مشکلات اسکلتی عضلانی از جمله:

مشکلات کمر و گردن

آسیب دیدگی مفاصل از جمله مفصل ران و زانو، شانه و آرنج، مچ پا

کشیدگی رباط ها، تاندون ها، عضلات و سایر بافت های نرم

یه شما کمک خواهیم کرد.

• مشکلات دست
  • اسکولیوز و کیفوز
  • تنگی کانال نخاعی
  • آرتروز
  • آسیب های ورزشی
  • توانبخشی بعد از جراحی  های ارتوپدی و تروماتیک
  • مشکلات پس از زایمان
  • فیزیوتراپی زنان و کف لگن
  • سندروم درد مزمن

کارنیک، ارتباط تیمی بسیار قوی با جامعه پزشکی داشته و متعهد به ارائه کمک و مشاوره ماهرانه و دوستانه هستیم.

مراجعه مستقیم به کلینیک کارنیک مورد استقبال قرار می گیرد و لازم نیست ابتدا به پزشک مراجعه کنید. مهمترین فاکتور در کلینیک ما، ارزیابی و معاینه دقیق بیمار بر اساس پروتکل های جدید و علمی می باشد و پس از آن، مراحل درمان بر اساس تکنیک های  تخصصی  دستی،  تمرین درمانی تخصصی به صورت مرحله ای و تا سطح پیشرفته انجام می گیرد.

فیزیوتراپی کارنیک - نجمه نظری