فیزیوتراپی کارنیک – نجمه نظری – میدان ولیعصر و بلوار کشاورز تهران

تهران،منطقه 6، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان ایتالیا

فیزیوتراپی با بیمه بانک کشاورزی

ما مراقب شما هستیم!

فیزیوتراپی بیمه بانک کشاورزی - فیزیوتراپی کارنیک

فیزیوتراپی با بیمه بانک کشاورزی

فیزیوتراپی کارنیک

فیزیوتراپی بیمه بانک کشاورزی - فیزیوتراپی کارنیک

ما مراقب شما هستیم!

پوشش بیمه  در فیزیوتراپی کارنیک

 

فیزیوتراپی کارنیک به عنوان بخش خصوصی طرف قرارداد با بیمارستان مصطفی خمینی  با بیمه‌‌ شدگان مختلف کشور امکان همکاری دارد.  (لیست بیمه‌های طرف قرارداد فیزیوتراپی کارنیک)

پوشش بیمه در فیزیوتراپی کارنیک

نکات مهم در انتخاب فیزیوتراپی برای خدمات بیمه

مراجعین فیزیوتراپی برای دسترسی به مراکز درمانی اولویت‌هایی را در نظر داشته که می‌توان به هزینه، مسافت، مسیر دسترسی، کیفیت دستگاه‌ها، به‌روز بودن تجهیزات و حضور فیزیوتراپیست مجرب و حرفه‌ای در مجموعه اشاره کرد. از آن‌جا که فیزیوتراپی معمولا شامل ۱۰ جلسه درمانی می‌شود، انتخاب دقیق و مطمئن، بسیار مهم می‌باشد. مرکز فیزیوتراپی کارنیک یکی از مراکز تخصصی فیزیوتراپی ارتوپدی و نورولوژی در مرکز تهران بوده که جهت رفاه حال بیماران، با تمامی بیمه‌های پایه و ۹۰ درصد از بیمه‌های تکمیلی طرف قرارداد می‌باشد. در بسیاری از موارد، بیمارانی که دارای بیمه تکمیلی هستند، تمامی درمان روتین فیزیوتراپی، لیزر و تمرین‌درمانی خود را به صورت کاملا رایگان دریافت می‌کنند. از جمله بیمه‌های تحت پوشش این مرکز، بیمه بانک کشاورزی می‌باشد. این مرکز بیماران دارای این بیمه را به بهترین و کامل‌ترین نحو پوشش می‌دهد. مسیرهای دسترسی به مرکز تخصصی فیزیوتراپی کارنیک بسیار راحت بوده و در فاصله نزدیک از ایستگاه مترو و BRT قرار دارد. همچنین وجود این مرکز در مرکز تهران امکان دسترسی از تمامی نقاط را فراهم آورده است. از طرف دیگر مرکز فیزیوتراپی کارنیک، به‌عنوان یک مرکز تخصصی کاملا مجهز از نظر تجهیزات مدرن فیزیوتراپی و همچنین کادر درمان مجرب و حرفه‌ای با تحصیلات در دانشگاه‌های برتر تهران تلاش کرده است تا بهترین خدمات درمانی را به بیماران خود ارائه دهد. مرکز فیزیوتراپی کارنیک در دو شیفت صبح و عصر و با تجهیزات کامل از جمله الکتروتراپی، لیزر پرتوان و کم‌توان، مگنت‌تراپی، تکارتراپی، شاک‌ویو، بایوفیدبک، وازوترین، ترکشن دیجیتال، درای‌نیدلینگ، الکتروآکوپانکچر، طب‌سوزنی و خدمات ماساژدرمانی با حضور پرسنل مجرب ، اقدام به درمان طیف بسیاری از بیماران کرده است.

فیزیوتراپی کارنیک به بیمه شدگان بیمه بانک کشاورزی چه خدماتی ارائه میدهد؟

بسته به نوع بیمه پایه و تکمیلی شما، هزینه جلسات فیزیوتراپی تعیین می‌شود. مراجعین عزیز فیزیوتراپی کارنیک می‌توانند با تماس با این مرکز سوالات خود را دررابطه با شرایط بیمه خود پرسیده و وقت ویزیت و فیزیوتراپی دریافت نمایند.

مراحل ارائه خدمت به مراجعه کنندگان بیمه بانک کشاورزی

بیمه‌شدگان بیمه بانک ملی تنها با داشتن نسخه و کپی کارت کشاورزی به کلینیک تخصصی کارنیک مراجعه کرده و تمامی مراحل پذیرش این عزیزان در این مرکز به صورت آنلاین انجام می‌گیرد.

با ثبت کدملی بیمار در سامانه  معرفی‌نامه آنلاین برای بیمار دریافت می‌شود.

بر اساس قرارداد عقد شده مرکز تخصصی فیزیوتراپی کارنیک با بیمه تکمیلی بیمه بانک کشاورزی، انجام فیزیوتراپی روتین و لیزردرمانی برای تمامی بیمه‌شدگان کاملا رایگان است.

هر بیمار می‌تواند فیزیوتراپی و لیزردرمانی سه عضو را در هر ماه به صورت کاملا رایگان دریافت نماید.

درمان‌هایی مثل لیزر پرتوان، مگنت تراپی و … در این مرکز برای بیمه شدگان بیمه  بیمه بانک ملی با 25 درصد کاهش مستقیم هزینه برای بیماران انجام می‌شود و مابقی هزینه نیز در انتهای جلسات فیزیوتراپی، با ارائه نسخه پزشک و گواهی مهر شده فیزیوتراپیست به سازمان بیمه بیمه بانک ملت، به خود بیمه شده پرداخت می‌شود.

تجهیزات و خدمات فیزیوتراپی کارنیک

  • دستگاه الکتروتراپی
  • دستگاه اولتراسوند
  • دستگاه بیوفیدبک 
  • دستگاه تکارتراپی (RF)
  • دستگاه شاک‌ویو
  • دستگاه ترکشن ( کشش مکانیکی ستون فقرات)
  • دستگاه مگنت‌تراپی ( مغناطیس درمانی )
  • دستگاه لیزر پرتوان
  • دستگاه لیزرکم‌توان
  • طب سوزنی
  • درای نیدلینگ
  • الکتروآکوپانکچر
  • وازوترین
  • ماساژ درمانی

خدمات فیزیوتراپی در منزل با بیمه تکمیلی

  • فیزیوتراپی کارنیک در کنار خدمات کلینیکی که با تجهیزات کامل و کادر متخصص انجام می پذیرد برای رفاه حال بیماران و مراجعان امکان ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل با بیمه تکمیلی را نیز دارد. برای مطالعه بیشتر صفحه فیزیوتراپی در منزل کارنیک را  مطالعه کنید. 

سوالات متداول در خصوص فیزیوتراپی با بیمه

فیزیوتراپی کارنیک زیر نظر فیزیوتراپیست نجمه نظری کارشناس ارشد فیزیوتراپی از دانشگاه تهران اداره میشود. این مجموعه از سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است  تو خدمات فیزیوتراپی را در مرکز  تهران ارائه میدهد.

 برای دریافت خدمات بیمه های تکمیلی بایستی نسخه مربوطه را ضمیمه پرونده خود داشته باشید. و اگر نسخه ندارید در این مورد به ما اطلاع بدهید و در کمترین زمان ممکن هماهنگی ویزیت و تهیه نسخه برای شما انجام خواهد شد.

مراجعان محترم می توانند از طریق تماس مستقیم با مرکز با شماره های اعلام شده در سایت وقت خود را تنظیم کنند. دقت داشته باشید برای حضور حتی جلسه اول نیز باید وقت قبلی هماهنگ شده باشد.

تمامی همکاران ما فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر هستند و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی کشور می باشند.

هزینه های فیزیوتراپی عموما توسط   انجمن فیزیوتراپی ایران  تعیین و ابلاغ می شود  جهت اطلاع از تعرفه های سال 1402 لطفا  به  صفحه   تعرفه و هزینه فیزیوتراپی در منزل   مراجعه کنید.

شعبه اول فیزیوتراپی کارنیک واقع در خیابان ایتالیا جنب مرکز تصویر برداری شاهد است. 

رضایت مراجعان از کارنیک

رجب پور:

چندین نوبت من در سال گدشته بخاطر دست درد و شانه درد و زانو درد به این مرکز مراجعه کردم. همه روش‌ها و تکنیک‌هایی که اجرا میکنن با دانش و علمی هست، تجهیزاتشون کامله و تیم و کادر درمان خیلی خوش برخوردن.

گوگل

باقری: 

کادر خیلی عالی و پر انرژی در این مجموعه فعالیت میکن، و مکمل این کادر یک خانم دکتر شریف و متعهد هستند که در اوج جوانی با تبحر و مسولیت پذیری بالا و صبر و تحمل فراوان به تمام امور مراجعه کنندگان رسیدگی میکنند.موفق و پیروز باشید.

بهترینو

خانیان:
من به خاطر شرایط پدرم خیلی از فیزیوتراپیهای تهرانو امتحان کردم واقعا تمام پرسنل کارنیک بسیار حرفه ای و وظیفه شناس هستند بسیار دلسوز و در مار خودشون ماهر هستند دستگاه های به روز و مناسب استفاده میکنند . محیطی تمیز و بسیار دوستانه برای بیماران و همراهانشان فراهم میکنند که جای تشکر داره.

نجفی:

من سالها از درد درناحیه سر شانه و بین کتف هام رنج میبردم خانم دکتر نظری با تکنیکهای درمانی منحصر به فردشون طی ۳ جلسه درد ۱۰ ساله من رو به صفر رسوندن….مدیون زحماتشون هستم.
امیر محمد: 
تشکر و سپاس فراوان از زحمات خانم دکتر نجمه نظری و آقای دکتر صالحی در مرکز فیزیوتراپی کارنیک رضایت کامل در درمان مادرم که فیزیوتراپی در منزل داشتن به علت سکته مغزی که در طول هفت جلسه بهبودی کامل داشتن و تونستن راه برن و خودم که در مطب تحت درمان بودم و همه چیز واقعا عالی بود.

نجفی: 

رفتار کادر درمان بسیار محترمانه بود و بسیار مجرب بودن.
تجهیزات خیلی خوبی داشتن.
باتشکر از کلینیک کارنیک.

گوگل

بیمه‌های طرف قرارداد

فیزیوتراپیست –  نجمه نظری

  • کارشناس‌ارشد فیزیوتراپی دانشگاه تهران.
  • عضو انجمن فیزیوتراپی ایران.
  • متخصص فیزیوتراپی در زمینه ی آسیب های ارتوپدی و اسکلتی عضلانی.
  • متخصص در زمینه توانبخشی و تمرین درمانی پس از جراحی ها و آسیب های ورزشی.

رزومه تحصیلی و کاری

آدرس کلینیک

تهران، منطقه 6، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان ایتالیا، پلاک 5 فیزیوتراپی کارنیک –

داخل مرکز تصویربرداری شاهد

تماس با کلینیک

 

09103133984

021-88966131  داخلی 339

 

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 – 18

پنجشنبه 8 – 14